دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ تولد از امین حبیبی

 


تولدت مبارک ، چه حرف خنده داری
چه فایده داره وقتی ، تو گل برام نیاری
عجب شبیه امشب  ، داره میسوزه چشمام
دورم شلوغه اما ، انگاری خیلی تنهام
واسه چی زنده باشم ؟ جشن چیو بگیرم ؟
من امشبو نمی خوام ، دلم میخواد بمیرم

تولدم مبارک نیس  دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره  تو رو اینجا نمی بینم

تولدم مبارک نیس  شکسته قلب داغونم 
تو نیستی و من از دوریت  خودم رو مرده میدونم

هیچ کی خبر نداره ، چقدر هواتو کردم
چقدر دلم میخواد تو  ، باشی دورت بگردم
هیچ کی خبر نداره  ، دارم به زور می خندم
نمی دونم چرا من ، چشمامو هی می بندم
چشمامو من می بندم ، تا منتظر بشینم
شاید تو این سیاهی ، بازم تو رو ببینم

تولدم مبارک نیس   دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره  تو رو اینجا نمی بینم

تولدم مبارک نیس  شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت  خودم رو مرده میدونم


تولدم مبارک نیس   دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره  تو رو اینجا نمی بینم

تولدم مبارک نیس  شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت  خودم رو مرده میدونم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com